Vår?



Jag, som alltid säger att jag älskar alla våra häliga årstider här i sverige, har börjat tröttna! Det är officiellt
nu, jag har börjat hata vintern.  Nej nu får det faktiskt vara dags med lite vår. Jag fyller år den 1:a mars och brukar sällan ha snö på min födelsedag och så vill jag att det förblir. Det jag önskar mest, förutom härlig vårsol, är att få göra mina fina kunder vårsnygga. Det brukar gå åt mycket blekning nu till våren och så kommer det säkert vara i år också. Och ni som inte är ser det här med att bli blond till våren som en självklarhet får gärna komma in på en konsultation så ska jag agera idéspruta!:)

Jag ska förresten göra en uppsättning på lördag, om jag får tillåtelse att lägga upp bilder på frisyren här på bloggen så ska ni få se.

Vi ses på salongen!


Kommentarer
Postat av: Marielle

Du som är frisör... Vill du ge några tips på snygga, korta frisyrer? :-)

2011-02-23 @ 12:52:19
URL: http://elleiram.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0