Vad passar du i?






Vill du testa att ha Julia Roberts snygga hårsvall, en tuff frisyr som P!nk eller Taylor Swifts fina lockar? Nu kan du få testa, ja eller i alla fall på bild.







Jag bara måste berätta om en sida jag blev tipsad om. Den är helt klockren, ni som inte testar kommer att ångra er. Jag ska bara berätta lite kort om vad det här handlar om, resten får ni uppleva själva:)

Det ni kommer att får göra är att ladda upp en bild på er själva, på bilden ska ni ha uppsatt hår och helst inget smink. Sedan kommer du att kunna sminka din bild genom att välja olika färger på en palett. Du kan också testa massa kändisfrisyrer. Jag tycker det här är hur kul som helst och framförallt ett bra sätt att se vad man passar i.

Gå in på www.taaz.com och tjejen jag fick tipset av är http://jennifernorsander.blogg.se/





Kommentarer
Postat av: Skönhetsbloggen!

Klockrent! :)

2010-11-19 @ 21:30:51
URL: http://frida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0